Valkenboskerk
open dag

Wanneer Beklim jij de kerktoren?!

Dagelijks wordt er hard gewerkt ter voorbereiding van de open dagen en start verkoop van de Valkenboskerk. Bijna kunnen we data vaststellen. Omdat we jullie graag in de Valkenboskerk zelf rondleiden, is het essentieel dat de bouwlocatie veilig is. Het ziet er nu naar uit dat deze voorbereidingen over 1 tot 1,5 maand klaar zijn en we de deuren kunnen open We kijken enorm uit naar dit moment!

We verwachten veel belangstellenden, én we willen jou natuurlijk ook graag even persoonlijk spreken. Over je voorkeuren, woonwensen en anderszins. Om een inschatting te kunnen maken hoeveel mensen we mogen rondleiden straks, horen we graag alvast of jij er straks bij bent. Kom je straks de kerktoren beklimmen? Super leuk! We horen graag welk dagdeel jouw voorkeur geniet.

Wat past jou goed?

Herontwikkeling